İPTAL POLİTİKASI:
İPTAL İADE ŞARTLARI
• Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur
• Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-15 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 15 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. Müşterinin ödediği meblağ ile ilgili olarak anılan süreler boyunca tur değişikliği ve tarih değişikliği hakları bulunmamaktadır.
• Promosyon, İndirimli, Erken Rezervasyon İndirimli, Özel Ürün, Uçak Bileti Dahil Paket hizmeti satın alan tüketicinin tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur.
• Acente onayı ile yapılan tur değişikliği, tatil değişikliği, tarih değişikliği gibi tüm değişiklik işlemleri sözleşme bedelinin %10 tutarı kadar değişiklik ücreti ödemek kaydı ile 1 sefere mahsus mümkündür. İlgili bedel değişiklik bedeli olarak tüketiciye fatura edilecektir.
• Özel ürünlerde (promosyon ürün, uçak bileti dahil paketler, acentamızın aracı satıcısı olduğu paketler, erken rezervasyon indirimli ürünler), hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Acente’nin aracı olduğu hizmetlerde ise sağlayıcının iptal-değişiklik kuralları geçerlidir.
• Rezervasyon tarihinden itibaren en fazla 7 gün sonrasına kadar, alınan tur hizmeti acenteden ilgili hizmetlerin iptal edilebilirliği kontrol edilerek, iptal edebilir veya aynı rezervasyon tipine uygun olmak koşuluyla istediği kişi veya kişilere devredebilir. Söz konusu değişiklik ve iptal işlemleri sözleşme bedelinden %10 kesinti yapılarak gerçekleşecektir. Ancak erken rezervasyon indirimli ürünler başka kişilere devredilemez. Devralan bakiye ve devir sebebiyle doğan tüm masraflardan devreden ile birlikte sorumludur. Tüketici, tüm iptal/devir taleplerini yukarıda belirtilen süreye uygun ve yazılı olarak acentesine bildirmekle yükümlüdür. Alınmış olan hizmet kampanya dahilinde bir ürün ise ve/veya rezervasyon ile hizmet başlangıcı arasında 7 gün veya daha az bir süre bulunması halinde bu madde geçerli değildir.
• Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi veya kullanılmadığı hizmetlerle ilgili iade yapılmaz.
• Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. İptalin bildirilme süresi tura göre farklılık göstermektedir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir.
İlk yorumu siz yapın